Nasze ceny

Gwarancja ceny

Obejmujemy nasze noclegi gwarancją najniższej ceny. Jeśli dziwnym trafem uda się Tobie znaleźć ten sam nocleg w niższej cenie u innego dostawcy, zwracamy Ci różnicę w cenie. By powołać się na gwarancję najniższej ceny, należy skontaktować się z naszą obsługą klienta w ciągu 48 godzin od zrobienia rezerwacji i przekazać wszystkie informacje o korzystniejszej ofercie – w tym łącze internetowe do strony dostawcy z oferą, z której wyraźnie wynika różnica w cenie. By gwarancja najniższej ceny miała zastosowanie, muszą być łącznie spełnione wszystkie poniższe kryteria: 

  • Korzystniejsza oferta musi być możliwa do rezerwacji online oraz musi być ważna w danym okresie
  • Oferta musi obejmować ten sam hotel/miejsce noclegu
  • Oferta musi mieć identyczną datę przyjazdu i wyjazdu
  • Oferta musi dotyczyć tego samego typu pokoju/apartamentu
  • Oferta musi posiadać te same warunki noclegów (w tym warunki anulacji), te same posiłki i inne ewentualne warunki
  • Twoja pierwotna rezerwacja w Sembo nie może być zmieniana.

Gwarancja najniższej ceny nie ma zastosowania, jeśli:

  • Korzystasz z rabatu członkowskiego lub innych kodów rabatowych.
  • Masz specjalną cenę VIP lub cenę dla stałych klientów.
  • Korzystasz ze specjalnej oferty dla klubu klientów lub programu lojalnościowego
  • Korzystasz ze specjalnych ofert zapewnianych przez obiekt noclegowy lub z innych programów nagrodowych 
  • Rezerwujesz bez szczegółowych kryteriów, tzn. nie wiesz, jaki hotel/obiekt noclegowy lub jaki typ noclegu wybierasz, dopóki nie dokonasz rezerwacji.
  • Nie skontaktujesz się z nami przed rozpoczęciem podróży.

Reklamowane ceny

Ceny na stronie sembo.pl są oparte na informacjach wprowadzanych przez naszych dostawców do systemów komputerowych używanych do rezerwacji wyjazdów. Dokładamy wszelkich starań, by informacje na stronie były aktualne, lecz z powodu ciągłej aktualizacji tych danych może zaistnieć sytuacja, w której nie będzie możliwa rezerwacja wyjazdu w anonsowanej cenie.